“Acum două decenii, Lindab introducea în vocabularul românilor termenul de ţiglă metalică. Astăzi, există deja circa 100.000 de clădiri cu acoperiş original Lindab în toată ţara, iar segmentul de ţiglă metalică a ajuns să reprezinte 62% din totalul pieţei de acoperişuri în volum şi 57% în valoare”, a declarat Andrei Sulyok, Director General Lindab România, la evenimentul de aniversare a 20 de ani de activitate în România a companiei.

97,5% dintre clienţii Lindab ar recomanda şi altora produsele şi serviciile companiei, a spus Sulyok, arătând că Lindab România are astăzi 89 de angajaţi, două unităţi de producţie cu o capacitate de 5,5 de milioane metri liniari, o reţea puternică de distribuţie formată din parteneri strategici în toată ţara, dar şi din agenţi proprii Lindab şi un portofoliu de 20.000 de articole.

Compania a evoluat organic de-a lungul timpului, câştigând pas cu pas încrederea profesioniştilor şi a potenţialilor clienţi. În primii ani (1994-2001) s-au pus bazele business-ului, perioada fiind caracterizată de efort şi învăţare continuă. A urmat evoluţia foarte bună din perioada de boom (2002-2008), după care criza economică a impus o strategie de reaşezare şi eficientizare (2009-2012). Începând din 2013, compania s-a concentrat pe recucerirea cotei de piaţă, diversificarea portofoliului de produse şi dezvoltarea forţei de vânzări. În cei 20 de ani s-au făcut investiţii totale de 95,4 milioane de lei în tehnologie, instruire şi pregătire, reţeaua de parteneri, promovare şi proiecte de implicare socială.

”Fiind primul angajat al companiei şi conducând de douăzeci de ani această organizaţie, vă pot spune că am trecut prin foarte multe etape. Indiferent de situaţie am ieşit câştigători prin atitudinea noastră, care se reflectă în tot ceea ce facem – seriozitate, respect pentru calitate, simţ antreprenorial, curaj, ambiţie, pasiune, spirit de echipă şi dorinţă de învăţare şi îmbunătăţire”, a spun Andrei Sulyok.

Pentru viitor, Lindab România ia în calcul dezvoltarea prin câţiva piloni importanţi: consolidarea forţei de vânzări (proiectul ”Agentul Lindab”, cu accent pe vânzarea consultativă), lansarea de noi produse şi intensificarea exporturilor. De asemenea, vor continua eforturile de promovare şi consolidare a brandului în România.

sursa: piatafinanciara.ro